ثبت‌نام از عموم مردم برای جلسه کوچینگ (رایگان)

کوچینگ یک ارتباط گفت و گو محور میان دو انسان از جایگاه برابر است. فرایندی که ساختار آن با پرسشگری، جستجو و کشف و خلق آگاهی‌ در انسان شکل میگیرد. این خدمت محیطی امن را برای عمیق‌تر شدن در احساسات، افکار و باورها ایجاد می‌کند تا آنچه مانع تحول شخصی یا حرفه‌ای است شناخته شده و با بالفعل کردن توانمندی‌ها به سمت تحقق اهداف به پیش برویم. گرچه این فرایند ساده به نظر می‌رسد، اما در شکل اصیل خود، بسیار اثرگذار و گاه شگفت‌آور است.

و اکنون هموطنان عزیز در ایران و سایر کشور های دنیا فرصتی دارند تا کوچینگ را تجربه کنند. هفته کوچینگ ایران هم بنا دارد با ایجاد زمینه آشنایی هرچه بیشتر سازمانها، متولیان سلامت، جوانان، خانواده ها، مدارس و صنوف و اقشار مختلف جامعه با کوچینگ و تأثیر آن بر زندگی، به رسالت خود عمل کند!

فرم ثبت نام برای دریافت کوچینگ رایگان

امیدواریم این پیام به دست همه آن‌هایی برسد که این هدیه می‌تواند در زندگی آن‌ها نقشی موثر ایفا کند. لطفا این پیام را برای دوستان و آشنایان خود بفرستید.
تیم اجرایی

پشتیبانی دبیر خانه


پیج اینستاگرام


سایت هفته کوچینگ ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: