Search
Close this search box.

کوچینگ مسیر شغلی (Career coaching)

✨با توجه به جهانی شدن ارتباطات، تنوع مشاغل و خواستگاه های متفاوت نیاز به درآمد، یافتن شغل و خلق مسیر شغلی کارآمد، فرایند پیچیده ایی شده است. متفاوت بودن موارد مطلوب مورد نظر اشخاص برای انتخاب شغل و ارتقا در آن با وجود توانمندی‌های منحصر به فرد هرانسان، نیاز به حضور کوچ در این‌مسیر را بیشتر می‌کند.

✨کوچینگ مسیرشغلی، یکی از انواع کوچینگ است که در آن پتانسیل‌ها، استعدادها، فرصت‌های اطراف مراجع (باتوجه‌ به توانایی‌های او) و تجربیات شغلی گذشته مراجع و نیاز بازار، در همراهی با مراجع بررسی شده تا به او کمک شود مسیر شغلی متناسب خود را یافته و در آن راستا به اهداف شغلی‌اش برسد و در حرفه خود پیشرفت کند.

✨در این بخش از بازار صنعت کوچینگ، کوچ می کوشد در مورد چالش‌های مرتبط با شغل ( مانند تغییر مسیر شغلی، یافتن شغل مورد نظر، افزایش حقوق و ارتقای شغلی و … ) همراهی سازنده ایی با مراجع داشته باشد تا در یک فرآیند خلاق و بدور از موانع ذهنی خود، مراجع بتواند به بهترین و مناسب ترین گزینه و مسیر دست یابد.

لینک فرم ثبت نام درخواست کوچ حرفه ای متناسب با تخصص خود👇👇

فرم ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: