Search
Close this search box.

انجمن جهانی کوچینگ ICI

✨انجمن جهانی کوچینگ ICI یکی از بزرگترین انجمن‌های کوچینگ جهان است که مقر آن در برلین قرار دارد. انجمن جهانی کوچینگ ICI خدمات خود را بر پایه ابزار (NLP) ارائه می نماید. این انجمن به همراه انجمن جهانی NLP و انجمن کوچینگ اروپا فعالیت می‌کند.

✨هدف اصلی انجمن جهانی کوچینگ ICI، بهبود عملکرد و توسعه حرفه‌ای مدرسین و متخصصان در حوزه کوچینگ و NLP است. این انجمن در بیش از 100 کشور جهان دارای نمایندگی رسمی بوده و خدمات ارائه می نماید.

✨کوچینگ و NLP به منظور تحقق اهداف، تغییرات مثبت در زندگی، و بهبود عملکرد فرد در زمینه‌های مختلف تأکید دارند. با استفاده از اصول NLP، کوچینگ می‌تواند بهبود چشم‌انداز شخص نسبت به خودش و دنیای پیرامونش را فراهم کند.  همچنین، NLP با ارائه الگوهای ذهنی و رفتاری مؤثر، به کوچینگ کمک می‌کند تا فعال‌تر و با بازده بالاتر در رسیدن به اهداف خود عمل کند.

✨با تلفيق قابليت‌های کوچينگ در ايجاد تغييرات مثبت با الگو‌هايNLP ،رفتار و عملكردهاي شخصي وارد يك سطح جديدي از كارآيي و كارآمدي شده و در دست يابي به هدف‌‏ نهایی سهم بسزایی خواهد داشت.

آدرس انجمن جهانی کوچینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: