Search
Close this search box.

آغاز فرایند تشکیل شورای راهبری هفته کوچینگ ایران 1403

همراهان گرامی، امروز فرایند دعوت از اعضا شورای راهبری آغاز شد. این دعوت برای نهاد ها، آکادمی ها و پیشکسوتان این حوزه ارسال خواهد شد تا در یک مکان گرد هم آییم و رویدادی در خور این صنعت را خلق کنیم. بخشی از این نامه:

” سالی که رو به انتها است عرصه نقش‌آفرینی گروهی از کوچ‌های مدارس مختلف بود که بی ادعا و به‌دور از تعصب، با حمایت پیشکسوتان این جامعه، رویدادی را در هفته کوچینگ اجرا کردند که سرآغاز بسیاری از جوششهای پر برکت بود.

رویداد سال ۱۴۰۲ مشق باور عمیق به منش کوچینگ و ایمان به قدرت جمعی بود و ماندگار شد. وظیفه امانتداری و تیمارداری این نهال نوشکفته را با افتخار به جان خریدیم و اکنون زمان کاشتن نهال قد کشیده در زمینی حاصلخیز فرا رسیده؛ رشد و به ثمر نشستن این نهال در گرو اتحاد و خردورزی و همراهی تمام صحنه گردانان جامعه کوچینگ ایران است.

این دعوتی است به همراهی در تشکیل شورای راهبری تا با حضور هرچه گسترده‌تر فعالان این عرصه که رویکردی همگرا، پیامی هم‌آوا و اراده‌ای و نیرویی هم‌افزا دارند شاهد شکوه تقویت و گسترش این اتحاد باشیم. “

تیم اجرایی ICW03

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: