Search
Close this search box.

فراخوان دریافت مقالات با رویکرد علمی- پژوهشی


می‌دانیم که کوچینگ ملاقات‌هایی بین کوچ و مراجع است که در آن با همراهی هم، مراجع خود را آنگونه که هست شناخته و توانایی‌های خود را برای تحول در زندگی فعال می‌کند.
شاید فکر کنید بیشترین عناصر دارای اهمیت در کوچینگ غیرقابل لمس بوده و در ارتباط میان کوچ و مراجع اتفاق می‌افتند لذا نمی‌توان آن‌ها را به درستی مورد سنجش و اندازه‌گیری قرار داد. اما درکوچینگ نیز نیاز داریم برای کشف و تبیین روش‌ها و رویکردهای علمی کمر همت ببندیم تا این حوزه به چیستی و چگونگی قابل درک، تکرار و توسعه‌پذیری دست یابد.

اعضا هیأت علمی رویداد هفته کوچینگ ایران معتقدند که یکی از اولویت‌های تحکیم این صنعت، توسعه بخشیدن به روش‌های علمی است. لذا از شما دعوت می‌کنیم در صورتی که مقاله‌ای دارید و یا با دوستانی آشنا هستید که در این حوزه فعالیت دارند، لطفا آثار خود را به ایمیل رویداد ارسال فرمائید تا مورد بررسی اعضا هیأت علمی قرار گرفته و مقالات برتر مورد نشر و تقدیر قرار گیرند.
تا 15 اردیبهشت در انتظار آثار شما هستیم.

تیم اجرایی – هیأت علمی

8 پاسخ

  1. سلام من دهقانی هستم مقاله تحقیقی خودم دارم اگه بخواهم درهفته کوچینگ ارایه دهم چکارکنم راهنمایی کنید، سپاس

  2. با سلام و احترام. لطفا اولویت های مورد نظر برای مقالات علمی را برای سال 1402 اعلام می فرمایید؟ مدت زمان ارائه سخنرانی های وبیناری چند دقیقه است؟ پلتفرم/ پلتفرمهای برگزاری جلسات وبیناری را اعلام بفرمایید. آیا مقالات چاپ می شوند؟ کجا و چگونه؟

    1. با سلام و تشکر از پیام شما . اولویت خاصی برای امسال نداریم . لطفا مقاله خود را به آی دی icw_info در تلگرام بفرستید. لطفا برای برنامه ها به صفحه برنامه های رویداد مراجعه کنید . مقالات در سایت رویداد بارگزاری شده و در ویژه نامه به چاپ الکترونیکی خواهد رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: