Search
Close this search box.

می‌خواهید کوچینگ را تجربه کنید؟

اغلب کوچ‌ها در مسیر رشد و توسعهٔ مهارت‌های فردی قدم‌هایی برداشته و موفقیت‌هایی کسب کرده‌اند و کمابیش با علومی که موضوع تأملشان انسان است آشنا هستند، اما اغلب در مواجهه با کوچینگ -که به واسطه ظرافت‌ها و تفاوت‌های معنایی که با معادل‌های فارسی موجود دارد ترجمه آن را به کار نمی‌بریم- به گونه‌ای شگفت‌انگیز به وجد می‌آیند!

فرایندی ساده، اما اصولی، که بنیان‌گزاران آن باور داشته‌اند برای هر انسانی با هر جنسیت و سن و قومیت و گرایش و ملیتی می‌تواند در مسیر تغییر و رشد و بالندگی مؤثر واقع شود و دریافت‌های ما در تمام مدتی که این مسیر پرجاذبه و پرهیجان را طی می‌کنیم بر این واقعیت صحه می‌گذارد.

اینجا همان‌ جایی است که در عین سادگی اعجازی نهفته‌‌است. اعجازی که براساس باور به توانمندی انسان نیرو می‌گیرد و دریافت‌ها به سمت عمق وجود پر رمز و راز آدمی سوق می‌یابد.  پیش‌داوری یا قضاوتی در کار نیست، رازداری و امنیت اصل و اساس رابطه است و دو «انسان» در جایگاهی کاملا برابر در مقابل هم می‌نشینند و به گفت و گو می پردازند.

کوچ پیش از هر چیز وجه انسانی و طبیعی خود را مبنی بر وجود توانمندی‌ها در کنار لغزش‌ها، نقص‌ها و محدودیت‌ها به رسمیت می‌شناسد و این آگاهی کمک می‌کند به یاد داشته‌باشد که مراجع هم به عنوان یک انسان ترکیبی پیچیده از توانایی‌ها و محدودکننده‌ها است. اما باور کوچ و باور کوچینگ این است که یک انسان در جایگاه مراجع می‌تواند با شناخت این عوامل و تسلط بر آنها، نقشه‌ای برای مسیر زندگی خود ترسیم نماید و بادبان برافرازد و دل به دریای فرصت‌های پیشِ‌رو بزند.

این یک دعوت است، به جایی که همه چیز با شما شروع می‌شود، از شما قدرت می‌گیرد و به همت شما به اوج می‌رسد و ما و کوچینگ تنها همراه و انعکاس‌دهنده این وجود منحصر به فرد خواهیم بود. انعکاسی از هر آنچه به تنهایی به چشم نیامده بود تا از مسیر شناخت، راهی پدید آید.

شما دعوتید به نشستن مقابل آینه‌ای تمام‌نما از وجود ارزشمندتان در رویداد هفته کوچینگ ایران. این فرصت از شما دور نیست! تنها کافی است با تکمیل فرمی که در بخش «تماس با ما» قرار داده‌ایم تیم اجرایی رویداد را از آمادگی خود باخبر سازید.

به امید دست‌های بیشتری که برای اعتلای کوچینگ ایران در هم گره شده باشد.

تیم رویداد

2 پاسخ

  1. محبوبه عسلی هستم
    مایلم به عنوان کوچ رابط در خدمت تون باشم ولی نه در هفته کوچینگ. من ایران نیستم . معلوم نیست در هفته کوچینگ کجا باشم

    1. با سلام محبوبه عزیز ، خوشحال شدیم که پیام شما را دریافت کردیم . لطفا فرم کوچ های داوطلب را پر بفرمایید که در ادامه رویداد هر شکلی که امکانش باشد در خدمت شما باشیم. البته همیشه میتوانید با نشر خبر های این رویداد ما را یاری کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: