Search
Close this search box.

فراخوان همکاری با کوچ‌ها!

دیرزمانی نیست که کوچینگ، از سرچشمه خود جوشیده و  امروز به لطف انسان‌هایی که انسانیت را با تمام نقاط قوت و قابل بهبودش باور دارند وسعت یک دریا گرفته است. آرزوی ما تبدیل شدن به اقیانوس است و برای آن باید که آغوشی گشوده به سوی انسانیت بگشاییم، پذیرا، جستجوگر و همدل.

در مسیر تحقق این رؤیا برآنیم به هر طریق، جامعه را با کیفیت و اصالت کوچینگ آشنا کرده، برای تحولی هرچند در ظاهر کوچک، همراهی امین و اصیل باشیم تا اتفاقات بزرگ و شگفت انگیز رخ نماید.

باور داریم که بودن هر یک از ما برای خلق کیفیتی بهتر از حیات کافی است، اگر انسان را باور داشته باشیم، نقاط قوت و قابل بهبودش را بشناسیم، موانع را در مسیر این تحول بیابیم و با تسط بر این همه در مسیر هدف گام برداریم.

اگر شما هم -در جایگاه یک کوچ- با ما هم‌داستانید، دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم برای همراهی و همسفری. در رویداد هفته کوچینگ ایران برآنیم فرصتی ایجاد کنیم که تمامی ایرانیان بتوانند با آشنایی با مفهوم عمیق و اصیل کوچینگ، آسان‌تر و باکیفیت‌تر از قبل کوچینگ را تجربه کنند و برای اینکار از همین لحظه از همه کوچ هایی که دغدغه مسؤولیت اجتماعی دارند دعوت می‌کنیم در این رویداد دو روزه ما را همراهی کنند.

کافی است با تکمیل فرمی که در بخش «تماس با ما» قرار داده‌ایم تیم اجرایی رویداد را از آمادگی خود باخبر سازید.

به امید دست‌های بیشتری که برای اعتلای کوچینگ ایران در هم گره شده باشد.

6 پاسخ

  1. یک کوچ با داشتن مهارتِ ایجاد یک فضای امن، قابل اعتماد و اطمینان، باعث ایجاد ارتباط با مراجع خود شده و باعث می شود که از تمامی توانایی خود، در جهت حل مسائلش استفاده کند و این بر هر فردی برای رسیدن به بهترین خودش توصیه می شود.

  2. دوست‌داشتنی است پا گذاردن در راهی که پیشنهادکنندگان خلاق و با همتش، همدل و همراه می‌طلبند؛ و بیش از آنکه خود را راهنمای راه بدانند و مسافر بخواهند، همسفر می‌جویند! افتخاری است برایم به عنوان یک خردآموز کوچینگ، اگر بتوانم در سفری که شروع کرده‌اید همسفرتان باشم.

    1. حسن عزیز با تشکر از پیام پر مهر شما. از همراهی شما و دوستان کوچ از سرتاسر ایران به خود میبالیم. لطفا به صفحه فرم تماس مراجعه بفرمایید و فرم مرتبط با همکاری را تکمیل کنید. پیشاپیش متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفته کوچینگ

ایران، همگام با سایر کشورها هفته بین‌المللی کوچینگ سال ۲۰۲۳ را برای جشن گرفتن قدرت و تأثیر کوچینگ حرفه‌ای برگزار کرد.

در بطن رویداد امسال کوشیدیم تا با تعهد و بدون تعصب، روی توانمندی های خود تمرکز کنیم و به یاد داشته باشیم همه ما این قدرت را داریم که قابلیت‌هایمان را در زندگی شخصی و حرفه‌ای، به حداکثر برسانیم.

شبکه های اجتماعی ما: